Posté le: 07/03/10 20:07 Sujet du message: 300 - Blast Them
Les informations sont disponibles sur le site
Quelques captures d'écran.
Secret:
Un héro en gros plan. On peut personnaliser son apparence (pour le moment la tête, le casque, la cape).Le portrait n'a pas de tête, mais ça a changé depuis
Un combat à côté du camp Arcadien.
Sparte (le décor a changé un peu depuis, et est "moins vide/géométrique")
Un modèle: une galère Perse (chaque rameur est animé, ce truc m'a pris un temps monstre^^)
La carte vue de haut
Arbre des quêtes
Secret:
_________________
Dernière édition par jk2pach le 21/03/10 18:45; édité 6 fois
Inscrit le: 19 Sep 2007 Messages: 104 Sujets: 8 Spécialité en worldedit: Critiquer les maps des autres.
Posté le: 08/03/10 16:53 Sujet du message:
Et dire que mon cheval de bataille il y a de cela un an était de gueuler en dota avec mon clan de barges (Ouranal tu me manque mon grand ):
(Me) Hahaha This is madness?(Oura):NOOOOOO ! (me): THIS ! (Oura): IS ! (Me & Oura) SPARTAAAAAAA !
Lui et moi, une belle synergie. Rien que pour m'avoir fait rappeler ces moments de viol en direct j'encourage ta map et me ferais un plaisir de la hoster.
Cependant, le vrai spartiate se doit de se battre jusqu'à la mort: (Me): Give their NOTHING ! (Oura) But take from them... (Me & Oura) EVERYTHINK !
En passant par le plus brutale mais sortant du thème des : Brûle ! HÉRÉTIQUE ! Où des : Je combattrais même de la mort; Je te traquerais et t'arracherais la vie membre par membre Hahahaha ... et j'en passe _________________
Diantre ! Il faut vraiment être mentalement très déficient pour ne pas succomber à la tentation de braquer une banque avec son pénis !
Brissou de Mourièssou Créateur de sorts, depuis 1936.
Inscrit le: 30 Aoû 2007 Messages: 1510 Sujets: 26 Spécialité en worldedit: Développer des jeux vidéos pour le fun, donc world edit c'est comme faire une addition. Médailles: 2 (En savoir plus...)
>>1.00 beta02
Systems and Gameplay
-Bug fixed: camera of the hero choice/customization should not create desyncronization anymore.
-Bug fixed: removed the fade filters which made the texts unreadable during the hero choice/customization
-Bug fixed: heroes are no more able to pick two shields
Balance and Abilities
-Quest: Q2 Spy Hunt Persian Spies do not have permanent invisibility anymore.
-Quest: Q2 Spy Hunt spawn rate of creeps lowered from 4.0 seconds to 30. seconds
-Buff: buffs are removed from heroes when they die so they can resurrect whithout buffs.
-Bug fixed: Throw spear works even if the unit moves now.
-Bug fixed: Hotkeys fixed
Map Design
-Bug fixed: texts when a hero pick two times the same kind of equipement is the good one now.
-Bug fixed: there was a Spartan without head running on the map. Fixed (he was not created ingame so the customization did not work)
>>1.00 beta03
Systems and Gameplay
-New system: Team Location (ping the heroes when a player enter the command "-tl")
-System changed: Multiboard is now updated when a player leave
-System changed: Barrage for the Spartan Strategist. Display messages when they are no living archers.
-Bug fixed: Quest Experience is updated in the Multiboard
Balance and Abilities
-Game: special waves of Elite Troops, Riders and Heavy Riders ran when a hero enter the Persian Camps depends now on Squad Rating
-Unit: units from Creeps Universe "Insects" use ground path to move.
-Unit: attack rate of units from Creeps Universe "Insects" lowered to 3. seconds
-Ability: Spartan Messenger - Vision removes now the black mask of the minimap.
-Bug fixed: Chapter 1 first quest is not always Q2 Spy Hunt
-Bug fixed: Medecine academy failed revive is fixed
-Bug fixed: Throw spear is not available when the hero does not have a spear
-Bug fixed: Phalanx works for computer units
-Bug fixed: Spartan Warrior - Spartan Rage speed of movement bonus works
-Bug fixed: Spartan Warrior - Bash Jump do not micro-push the caster
Map Design
-Text: Spartan Warrior spells Tooltips made
-Text: all non "learnable Hero spells" Tooltips made
-Text: Picked Heroes are displayed
-Text: Multiboard Heroes Names are compacted
-Bug fixed: Sounds of quests are enabled
>>1.00 beta04
Systems and Gameplay
-System changed: Equipement system. It allows now to carry two hands weapon (without shield and/or normal weapon) and two normal weapons (without shield or two hands weapon)
Balance and Abilities
-Game: units of a leaving player are shared with all staying players
-Game: Hero experience raised by 50%
-Quest: Q1 Stone Research: amount of stones required lowered from 10 per player to 5 per player
-Quest: Quest: Q5 External Wall: walls start health points raised from 10 to 25%
-Unit: Wall health points raised from 1000 to 2000
-Item: Heavy Armor slows the speed of movement by 20
-Item: Heavy Shield slows the speed of movement by 15
-Item: new item: Hydra Eye
-Item: new item: Axe
-Item: new item: Hammer
-Item: new item: Morphine
-Item: new item: Roots
-Item: new item: Appolon Torch
-Buff: added chance to get poison when attacked by other creeps than insects
-Bug fixed: Quest: Q5 External Wall should work now.
Map Design
-Model: size of the Cyclop eye reduced by 50%
>>1.00beta05
Systems and Gameplay
-System changed: Allied Spawn System order already created units to move/attack to the next quest objective (instead of let them stand)
-System changed: Quest System: the allied quest units are not only removed from the game: now they are sent back to sparta
-Bug fixed: Creeps Spawn System: quest universes were mixed
-Bug fixed: Save/Load system
Balance and Abilities
-Game: units of a leaving player are no more shared with all staying players
-Quest: Q7 Prisonner Unleash: destroyed wagons spawns villagers which are sent to Sparta
-Quest: Q8 Tower: added 2 Spartan Warriors to protect the tower position before its construction
-Quest: Q8 Tower: raised the health points of the builder from 300 to 1000
-Quest: Q14 Cage: added Spartans to protect the Arcadian Camp
-Ability: Phalanx: AI Phalanx is casted only when attacked by archers
-Item: Morphine: charges raised from 1 to 2
-Item: Roots: charges raises from 1 to 3
-Bug fixed: Quest: Q8 Tower should work now.
-Bug fixed: Quest: Q14 Cages should work now.
-Bug fixed: Appollon Torch works now
Map Design
-Bug fixed: Model - Ship has a death animation.
Inscrit le: 21 Avr 2008 Messages: 1607 Sujets: 81 Spécialité en worldedit: Utiliser le travail des autres Médailles: 3 (En savoir plus...)
Posté le: 23/03/10 11:13 Sujet du message:
Salut, j'ai eu l'occasion de tester la map. Et on a trouvé quelques bugs. Dans l'ensemble, c'est une des meilleures map de 300 qui m'ait été donné de voir pour l'instant. Je vais te dire tout ce que j'ai trouvé de mal, mais elle est bien quand même ^^.
Déjà, on a mis 5min à démarrer parce qu'on ne comprenait pas comment commencer. C'est après avoir customisé son héros en fait. C'est une remarque récurrente, y'a pas beaucoup d'explications et d'orientations pour savoir où aller. Si j'avais pas lu le topic avant et regardé la carte, je me serais pas douté où me diriger.
Concernant les sorts:
J'avais le healer. Je pense pas m'être autant amusé que les warriors... Les sorts sont un peu useless par rapport à la difficulté des ennemis. En plus, ils sont cher en mana alors qu'on peut trouver pleins d'objets.
Medicine academy ne marche pas. Il faut cibler une balise.
Le sort friendly fire tue les amis. C'est pas moi qui avais ce sort, j'ai pas trop bien compris.
Quand on utilise des roots, le coldown de beer et de Arrows s'enclenche aussi. D'ailleurs ; les roots soignent 100 hp, pas 50 comme dans la description.
Sinon, la musique finis par lasser un peu. Et les quêtes sont trop longues. Augmenter la difficulté des ennemis mais diminuer le nombre à tuer est peut-être plus intéressant.
Les quêtes s'enchaînent pas tip top. On n'avait pas finis celles du chapter 1 qu'on est passé au chapter 2.
Voilà voilà, petit rapport de mission. ^^ GJ _________________
>>1.00beta06
Systems and Gameplay
-New system: Camera system. Allows to set the camera height and its orientation (-cam and -angle), preset modes (view), fps mode (fps), locked hero mode (-lock)
-System changed: Hero Pick is forced after 60 seconds.
-System changed: Hero customization is forced after 70 seconds.
-System changed: creeps spawn system: amount of creeps is reduced when the cave is sealed
-System changed: Equipement system (disable attack when no weapons, models change depending on the weapons used)
-System changed: Independant Summon decreased the delay of the timer to raise the speed of reaction
Balance and Abilities
-Game: added random cinematics at start
-Game: allowed load time raised from 60 to 180 seconds.
-Game: a hero without weapon can not attack anymore.
-Game: some not-detailed quests objectives are now pinged even if there is not a Spartan Messenger
-Quest: Q1 Stone Research: Stones are now Power Up class items. Heroes do not need to bring the stones to reserve, AI horse will do.
-Quest: Q3 Farmer Fight: amount of killed wolfs required decreased from 50 to 25 per player
-Quest: Q4 Arrogants Bandits: amount of killed wolfs required decreased from 50 to 25 per player
-Unit: Spartan Gunsmith: specific non-hero spells are placed in a new spellbook (Gunsmith School)
-Unit: Spartan Gunsmith: Spartan Gunsmith from last version renamed Demolition and is now a simple unit skill
-Unit: Spartan Gunsmith: new spell added: Forge Arrows
-Unit: Spartan Gunsmith: new spell added: Seal cave
-Ability: Spartan Messenger: Revelation now ping quest boss
-Item: new item: gloves
-Bug fixed: removed the Gunsmith Shops of Persians
-Bug fixed: Quest: Q13 Army Move should works now
Map Design
-Terrain: some minor changed on the terrain
-Text: added the commands in the quest log
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